אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

SHOE BOX תפתח 25 סניפים בישראל

2011
קטגוריה: חדשות ישנות

החברה מקבוצת סקאל הופכת לרשת נעליים ארצית: תשקיע 25 מיליון שקל בפתיחת החנויות בתוך חמש שנים, כולל 15 סניפים של וינס קמוטו.

 

 

קבוצת סקאל חוזרת להיות שחקן משמעותי בשוק ההנעלה – כך נודע ל"כלכליסט". אחרי שנפרדה ממותגים דוגמת nine west, מתכוונת SHOE BOX – הפועלת תחת המטרייה של קבוצת סקאל – להשקיע 25 מיליון שקל בפתיחה של עשרה סניפים בתוך חמש שנים, ולהפוך לרשת נעליים בפריסה ארצית. זאת לצד פתיחת 15 סניפים לרשת הנעליים וינס קמוטו, אף היא בבעלות SHOE BOX. חלק מהחנויות תפעיל SHOE BOXוחלקן יפעילו זכיינים. כל חנות תיפרס על שטח של 70 – 90 מ"ר.

ל־SHOE BOX יש סניף אחד בקריון בחיפה ולווינס קמוטו חמישה סניפים. בסקאל מעוניינים להרחיב את SHOE BOX לרשת מולטי ברנד ולהפוך את וינס קמוטו למונו ברנד של המותג קמוטו. "בווינס קמוטו יש יותר מגבלות מצד החברה העולמית והוא לא יכול להימכר ליד כל מותג", מסביר שי מרקסון, מבעלי החברה SHOE BOX. "ב־SHOE BOX יש יותר גמישות מסחרית".

וינס קמוטו מוכרת את המותגים BCBG, וינס קמוטו, ג'סיקה סימפסון, מארק פישר, איבונקה טראמפ ומותג נעלי כלה חדש – נינה שוז. מחנות המוכרת נעלי נשים בלבד, עתידות להפוך חנויות וינס קמוטו לחנויות לייף סטייל לגברים, נשים וילדים. בעתיד צפויה SHOE BOX לפתוח גם חנויות קונספט של המותג ג'סיקה סימפסון. "התחושה היא ששוק ההנעלה עומד במצב של סטטוס קוו – בלי כניסה של שחקנים חדשים, בעוד שבארה"ב הוא התפתח. המטרה שלנו היא להיות שחקן מוביל ולהתחדש במותגים וטרנדים", אומר מרקסון.

שוק האופנה בישראל מגלגל 7 מיליארד שקל. על פי הערכות, שוק ההנעלה מהווה כ־3 מיליארד שקל מתוכו. השחקנים בשוק הם nine west, אלדו, וינס קמוטו, קנת קול, סטיב מאדן, NYOU ועמנואל. לצדם מותגים זולים יותר ובהם טו גו ופיילס, השייכת לקבוצת סקאל.