אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

1f61cb5d7858f779f55c7bf9

אספרסו בר

קטגוריות: בתי קפה ומסעדות, מזון

עדכון אחרון: 19/04/2015

מותג: espressoBAR

המוצר: רשת בתי קפה

מדינתה של חברת האם: ישראל

מספר סניפים: 9

מספר סניפים בבעלות פרטית: 2

אזורי יעד: גוש דן,צפון,דרום,שרון,שפלה,ירושלים

שנת הקמה: 1992

שנת יציאה לזכיינות: 2003

דמי הזכיון: 100000-200000

השקעה כוללת מוערכת: בין 500000-1500000

תמלוגים חודשיים: 5%

קרן פרסום: 1%

הרשת חתומה על קוד אתי לזכיינות

אודות הרשת

את רשת הבוטיק האורבאנית "אספרסו בר", הקימו ארבעה בני משפחה בשנת 1992. עם הסניף הקטן והשיקי ברחוב יבנה פינת מונטיפיורי בתל-אביב הביאו הארבעה לעיר הגדולה, קונספט איטלקי של קפוצ'ינו, לטה, מקיאטו וטרמציני, עיצוב אירופאי בהשראת בתי הקפה בפריז, ויצרו תרבות חדשנית וקלאסית של פנאי וסגנון חיים בצריכת הקפה. הם העירו את תרבות הבילוי המקומית, החדירו טרמינולוגיה חדשה לשפה המקצועית וכמובן המציאו את המונח הכול-כך מוכר "אספרסו בר". אספרסו בר הפכה בין לילה למותג, לשם דבר ולמקור אינסופי לחיקוים עד היום. רשת הבוטיק ממשיכה להיות דינאמית וחדשנית, קשובה נעימה ואישית, המתאימה את עצמה לשינויי הזמן, לאנשים הממלאים את בתי הקפה שלה ולאזור בו היא נמצאת, תוך שמירה קפדנית על איכות בלתי מתפשרת וטיפוח יומיומי. אספרסו בר, ממש כמו יין טוב, בזכות האהבה המקצועיות והעקביות, הולכת ומשתבחת עם השנים.