אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

forever21_1(1)

רשת 21 Forever: מחירינו בישראל יהיו כמעט כמו בארה"ב

2011
קטגוריה: חדשות ישנות

הסניף הראשון של רשת האופנה האמריקאית ייפתח בקניון עזריאלי ב-19 בדצמבר. מנהלת התקשורת השיווקית ב-21 Forever: "המחירים בישראל יהיו מקבילים לארה"ב, בתוספת של 1.5 דולר לפריט"

 

 

"זאת הפעם הראשונה שאנחנו נכנסים לשוק שבו המחירים שלנו כל כך נמוכים ממחירי המתחרים. יהיה מעניין לראות מה זה יעשה למחירים בכל ענף האופנה בישראל" – כך אמרה קריסטן סטריקלר, מנהלת תקשורת שיווקית עולמית של רשת האופנה האמריקאית 21 Forever, שמגיעה לישראל, בראיון ל-TheMarker.

החנות הראשונה של 21 Forever בישראל תיפתח ב-19 בדצמבר בקניון עזריאלי בתל אביב. החנות תשתרע על כ-1,500 מ"ר בשתי קומות מסחר. לדברי מקורבים לרשת, בשנתיים הקרובות היא צפויה לפתוח חמש-שש חנויות נוספות בערים הגדולות בישראל. הרשת פונה בעיקר לצעירים וידועה במחיריה הנמוכים. היא מפעילה 480 חנויות בארה"ב, וכן בקנדה, באירופה, ביפאן, בדרום קוריאה ובפיליפינים.

בתחילה יימכרו בחנות פריטי אופנה ואביזרים לנשים, לגברים ולנערות. לדברי סטריקלר, ייתכן כי מאוחר יותר יגיעו לישראל גם הקולקציה של הרשת למידות גדולות ובגדי ילדות. "המחירים בישראל יהיו מקבילים למחירים שלנו בארה"ב, בתוספת של 1.5 דולר לכל פריט", אמרה. "המטרה העיקרית היא למכור במחירים זהים בכל העולם, מכיוון שהרשת שלנו ידועה בראש ובראשונה בכך שהיא מציעה פריטים אופנתיים במחירים אטרקטיביים.

"בנוסף, הייחוד שלנו הוא שכמעט מדי יום מגיעים פריטים חדשים, וכך יהיה גם בישראל. אפשר להגיע לחנות שלוש פעמים בשבוע ובכל פעם למצוא פריטים חדשים. אנחנו מביאים מעט מכל פריט, כך שהוא אוזל מהר והלקוח לא מרגיש שכולם לובשים את אותו המוצר".

רשתות בינלאומיות רבות שמגיעות לישראל גובות מחירים גבוהים יותר ממחיריהן בשאר העולם, בטענה כי הדבר נובע מעלויות שינוע והובלה.

סטריקלר: "כנראה שאנחנו משתדלים יותר לתת את המחירים הכי טובים ללקוחות שלנו. אנחנו מנסים לחסוך איפה שרק אפשר – אין לנו הוצאות מטה גדולות והמנהלים שלנו טסים במחלקת תיירים, כי העסק שלנו מושתת על מחירים נמוכים".

בינתיים חתמתם על חוזה לפתיחת חנות אחת. האם אתם מנהלים משא ומתן קונקרטי לפתיחת חנויות נוספות בישראל?

"נכון לרגע זה, אין לנו תוכניות לפתיחת חנויות ספציפיות נוספות ואנחנו לא מנהלים משא ומתן עם מרכזים מסחריים בנושא. אנחנו מעדיפים לראות איך תעבוד החנות בקניון עזריאלי, ולפי זה להחליט על פתיחת חנויות נוספות. זה לא משהו יוצא דופן לישראל, כך אנחנו נוהגים כשאנחנו נכנסים למדינה חדשה".

מי המתחרים העיקריים שלכם בישראל?

"כמובן שקודם כל רשת H&M, אבל אנחנו אוהבים מאוד לשבת לידם בקניונים ברחבי העולם, זה יוצר סינרגיה. יש לנו את אותם הלקוחות, אבל הם באים לכל חנות כדי לרכוש פריטים אחרים. אנחנו מציעים סגנונות רבים יותר ומציעים פריטים חדשים מדי יום. וכמובן, המחירים שלנו נמוכים יותר".

למה החלטתם להגיע לישראל?

"ישראלים רבים פנו אלינו במיילים, או בחנויות עצמן בארה"ב ובאירופה, וביקשו שנפתח חנויות בישראל. למיטב הבנתנו, ישראל היא מדינה אופנתית מאוד ואנחנו צופים שנצליח בה".

בניגוד למותגים בינלאומיים אחרים שהגיעו לישראל, כמו H&M, זארה וגאפ – 21 Forever לא תנהל את החנות באמצעותזכיין, אלא באופן ישיר, בדומה לכל חנויות המותג בעולם.