אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

רשת ספגטים משנה תפריט וממתגת את עצמה מחדש

2011
קטגוריה: חדשות ישנות
רשת המסעדות האיטלקיות ספגטים משלימה בימים אלה תהליך מיתוג מחדש, הכולל החלפת לוגו חדש וסלוגן, ופנייה חזקה יותר לעבר הבישול האיטלקי המסורתי.

כמעט שנה אחרי רכישתה של הרשת בידי קבוצת "שירן", נכנסו הבעלים החדשים למהלך מיתוג מקיף. חברת דביר אלמוג אחראית להחלפת הלוגו, צבעי המותג והשפה הגראפית בכל הסניפים. הסלוגן החדש מלמד על תכנון האסטרטגיה: THE ETALIAN'S.

מטרת הרשת ללכת לקראת גישה חדשה ומרעננת לכיוון המטבח האיטלקי המסורתי וטיפול עיצובי ותפריטי כולל ל-12 הסניפים. בנוסף, נעשו שינויים בתפריט שהתכנס לכיוון איטלקי מסורתי תחת ניצוחו של היועץ הקולינרי שחר ברנע.

סניפי הרשת יימותגו מחדש והטמעת התפריטים תימשך בפריסה ארצית בשלושת החודשים הקרובים. באחרונה הוחלפה כל שדירת ההנהלה של הרשת כולל מנכ"ל ושאר תפקידי המטה. רן כרמלי מונה למנכ"ל, שרון גולן מונתה לתפקיד מנהלת שיווק ורפי בקשי למנהל הדרכה ותפעול.