אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

רשת האופנה הספרדית Desigual בדרך לישראל

2011
קטגוריה: חדשות ישנות

גורם פרטי בשוק האופנה עשוי לפתוח בארץ 8 חנויות קונספט של הרשת החל מ־2013. כיום משווקים בגדיה שלDesigual בישראל דרך רשת FM

 

 

 

בלעדי ל"כלכליסט": היזמים הישראלים ממשיכים לפעול כדי להביא לישראל מותגי אופנה בינלאומיים בולטים. ל"כלכליסט" נודע כי מותג האופנה הפופולרי דזיגוואל (Desigual) צפוי לפתוח בארץ כמה חנויות קונספט. את המותג פועל להביא לישראל איש עסקים פרטי מתחום האופנה, שמתכנן לפתוח כשמונה חנויות מותג.

נציגי החברה הספרדית ביקרו בעבר בישראל, והם צפויים להגיע לארץ בתוך חודשיים לסבב פגישות נוסף. טרם נחתם חוזה בין הצדדים, אך אם העסקה תצא לפועל צפויות החנויות בישראל להיפתח בקניונים וברחובות מרכזיים, לא לפני 2013. החנויות יכללו קולקציות נשים, גברים, ילדים ונעליים של המותג הספרדי. הרשת מוכרת לציבור בישראל, היות שגם היום משווקים פריטי אופנה שלה בארץ ברשת חנויות FM, שבבעלות חברת אנדר־טקס.

לפועל צפויות החנויות בישראל להיפתח בקניונים וברחובות מרכזיים, לא לפני 2013. החנויות יכללו קולקציות נשים, גברים, ילדים ונעליים של המותג הספרדי. הרשת מוכרת לציבור בישראל, היות שגם היום משווקים פריטי אופנה שלה בארץ ברשת חנויות FM, שבבעלות חברת אנדר־טקס.

בעולם מפעילה החברה חנויות ענק בשטח של 300 מ"ר ומעלה, אך הסניפים בישראל צפויים להיפתח על שטח מצומצם יותר של כ־150 מ"ר. בכל חנות שתעוצב על פי הקונספט הספרדי שמכתיבה הרשת העולמית יושקעו כמיליון דולר.

דזיגוואל נוסדה בברצלונה בשנת 1984. בגדיה מתאפיינים בצבעונית רבה, בחוסר סימטריות ובהדפסים ססגוניים. מחירי דזיגוואל נחשבים למחירי אמצע ולא מדובר במותג "ווליו פור מאני". בשל זהותה הספרדית של הרשת, נמכר המותג בברצלונה במחירים הנוחים ביותר. ביתר המדינות באירופה המחיר גבוה יותר ב־%10–15% מבספרד. על פי ההערכות, בארץ יעלה מחירו של המותג כ־20% יותר מהמחיר שבו נמכרים הפריטים בברצלונה.

מותג דזיגוואל משווק בכ־8,800 נקודות מכירה (חנויות קונספט, בתי כלבו וחנויות מולטי־ברנד). המותג פרוש על פני 72 מדינות ומפעיל חנויות מותג גדולות בברצלונה, מדריד, פריז, ניו יורק, לונדון וברלין. לצד אלה פועלות כמה חנויות של הרשת גם במקומות קצת פחות שגרתיים, כמו בחריין, דובאי, סעודיה, סינגפור, כווית ומצרים. החברה סיימה את 2010 עם מחזור מכירות שנתי של 450 מיליון יורו.