אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

rikoshet_logo(1)

ריקושט מביאה לארץ את רשת ג'ק וולפסקין

2013
קטגוריה: חדשות ישנות

רשת הציוד לתרמילאים תפתח עד 2015 מחלקות של רשת האאוט־דור הגרמנית ב־40 סניפיה. בהמשך ייפתחו 3 סניפים עצמאיים של הרשת
רשת ריקושט מקבוצת אופיר טורס שבבעלות בועז וקסמן תביא לישראל את רשת האאוט־דור הגרמנית ג'ק וולפסקין, המתמחה במוצרי ספורט ובטיולים.בשנתיים הקרובות תפתח ריקושט מחלקות מיוחדות של הרשת כחנות בתוך חנות ב־40 סניפיה, ובהמשך ייפתחו שלוש חנויות שלה שיפעלו באופן עצמאי.

הרשת שנוסדה ב־1981 על ידי אולריך דאוסיאן נרכשה ב־2011 על ידי קרן בלקסטון האמריקאית. היא נחשבת למותג האאוט־דור המוביל בגרמניה, מחזיקה 800 סניפים ופועלת ב־32 מדינות ברחבי העולם. הרשת פעילה בעיקר באירופה, בסין וברוסיה, ולאחרונה נכנסה לפעילות גם בדרום אמריקה.

"כבר לפני שנה וחצי אני ווקסמן קיבלנו החלטה משותפת להביא את המותג לישראל", אמר אתמול מנכ"ל ריקושט חמי טפרברג על המהלך. "פנינו לחברה הגרמנית, הם בדקו אותנו זמן רב והגיעו למסקנה שאנחנו הרשת שמתאימה לשווק אותם בישראל".

לדברי טפרברג, "המותג יתרום למיצוב של ריקושט כרשת המציעה מותגים בינלאומיים. בעולם, המכירות של ג'ק וולפסקין גדלות בקצב שנתי של 20%–30%".

המותג פונה לצעירים בני 20 ומעלה, שמחפשים ציוד לטיולי שטח. לדברי טפרברג, מחיר המוצרים יהיה זהה למחירם באירופה, וכל אסטרטגיית התמחור של המותג מוכתבת על ידי החברה הגרמנית. "מחירן של נעליים מקצועיות ינוע בין 500 ל־1,400 שקל, וחולצות יימכרו ב־400–250 שקל".

ריקושט תשקיע 2 מיליון דולר בהחדרת המותג. החנויות הראשונות בקונספט של חנות בתוך חנות ייפתחו בבאר שבע, ברעננה ובתל אביב, וגודלן יעמוד על כ־40 מ"ר. בפתיחת כל חנות עצמאית של המותג תשקיע ריקושט כ־200 אלף דולר,

וגודל כל חנות יעמוד על כ־150 מ"ר.

ריקושט תפתח עד סוף השנה שלוש חנויות חדשות בגרנד קניון בבאר שבע, בקניון G בעפולה ובמיקום נוסף שעדיין אינו ידוע. לאחרונה קיבלה הרשת זיכיון לשיווק מוצרי נשיונל ג'יאוגרפיק.