אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

"ציבלין תקשורת צעירים" יטפל בתקציב הפרסום של הפנינג

2010
קטגוריה: חדשות ישנות

תקציב הרשת, המונה 42 סניפים, יעמוד ב- 2010 על 3 מיליון שקל

אחרי שנים ארוכות ללא משרד פרסום, עובר תקציב הפרסום של רשת הפנינג ל " ציבלין תקשורת צעירים". הפנינג הקצתה תקציב פרסום של 3 מיליון שקל ב- 2010, שיושקעו בטלוויזיה ובאינטרנט.

הפנינג מונה 43 סניפים בפריים לוקיישן בקניונים המובילים ברחבי הארץ, ומתמחה במתנות בדגש לילדים ולצעירים.

בתוך כך, ציבלין תקשורת צעירים ימשיך לעבוד עם פיקוד העורף, על תקציב פרסום בהיקף של 6.5 מיליון שקל. חלקו הראשון של הקמפיין עולה לאוויר בימים אלה ברשתות הטלוויזיה, ברדיו ובעיתונים תחת הסיסמה "להיות מוכנים, ליתר ביטחון". את חלקו השני של הקמפיין תוביל הפרזנטורית החדשה, תיקי דיין. חלק זה צפוי לעלות לאוויר בסמוך לראש השנה. פרסום לידרס היא חברת פרסום מתקדמת הפונה לחבר'ה צעירים ולאנשים מבוגרים הגולשים ברשת כאחד.

ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר-חומסקי, מתמחים בפרסום ושיווק לצעירים עד גיל 29 ולמשפחות. בין לקוחות החברה: גלובוס, בורגראנץ', טמפו, בזק, עיר המלכים ועוד.