אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

yellow1

פז משקיעה 20 מיליון שקל במיתוג מחדש של רשת Yellow בתחום הקפה ומוצרי המכולת

2010
קטגוריה: חדשות ישנות
רשת חנויות הנוחות הגדילה את סל המוצרים שלה, ובסניפים מוקמים מתחמי קפה בשיתוף עם Lavazza. בפז מתכננים להרחיב את פרישת החנויות וצופים לרשת מחזור מכירות שנתי של 500 מיליון שקל.

 

 

 

קבוצת פז ממשיכה להרחיב את הפעילות ב-Yelllow, רשת חנויות הנוחות שלה. החברה משקיעה כ-20 מיליון שקל בעיצוב מחדש של סניפי הרשת והעברת הדגש בהם אל תחום הקפה והמכולת.

כפי שפורסם ב-TheMarker, בחנויות הנוחות מוקמים מתחמי קפה במתכונת של חנות בתוך חנות, בשיתוף פעולה עם פאוזה, משווקת מותג הקפה Lavazza בישראל. עד כה הוקמו 35 מתחמי קפה ומכולות בסניפי הרשת, ובחברה מעריכים שעם השלמת המהלך, באמצע 2011, יפעלו כ-80 מתחמים דומים בסניפי הרשת.

בנוסף, נכנסת Yellow גם לשוק מכונות הקפה הביתי. השבוע החלה הרשת למכור בסניפיה מכונות קפה ביתיות של Seacoמקבוצת פיליפס במחיר של 700 שקל. לדברי פוגל, ביום המכירות הראשון השבוע נמכרו בסניפי הרשת 390 מכונות. בפז ופאוזה הציבו יעד מכירה של 30 אלף מכונות בשנה.

כחלק משדרוג תחום מוצרי המכולת בסניפי הרשת הורחב סל הקניות המשלימות בסניפים מ-100 ל-250 מוצרים ב-11 קטגוריות של מזון, אבקות כביסה, היגיינה נשית, טואלטיקה ופארם. "זיהינו את הצורך של לקוחותינו לרכוש מוצרי השלמה, ואנו מוצאים בו פוטנציאל להמשך צמיחה", הסביר יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז. "כבר כיום אנחנו רואים כי יותר מ-50% מהקניות בחנות מבוצעים על ידי לקוחות שבאו במיוחד ללא קשר לתדלוק".

בפז מתכננת להקים 48 חנויות נוחות נוספות של Yellow עד 2012, שיתווספו ל-227 הסניפים הקיימים, ולהקים עוד 14 מתחמים קמעוניים שיתווספו ל-46 המתחמים הקיימים. "אני צופה מחזור מכירות שנתי של 550 מיליון שקל לרשת Yellow", אמר פוגל ל-TheMarker. "כבר במחצית הראשונה של השנה הציגה הרשת שיעור צמיחה של 17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד". לדבריו, שיעור ה רווחיות הגולמית של פז בתחום חנויות הנוחות הסתכם בסוף יוני ב-33%.