אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

pizzahut1(1)

ענבר מרחב שקד זכה בתקציב הפרסום של פיצה האט

2011
קטגוריה: חדשות ישנות

היקף התקציב יעמוד על 3 מיליון שקל ב-2011. גיא קלנר מענבר מרחב שקד: "שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לטפל במותג כה אהוב ונחשק".

 

 

תקציב הפרסום של פיצה האט עובר לענבר מרחב שקד, כך נודע ל"כלכליסט". התקציב צפוי לגדול ל-3 מיליון שקל בשנה הקרובה בעקבות כוונת הרשת להגביר את פעילותה הפרסומית. 

ענבר מרחב שקד זכו במכרז לאחר שגברו על שלושה משרדים שהתמודדו גם הם על התקציב, JWT ישראל ופוקס גורן גלעדי, שטיפלו בתקציב עד כה.

גיא קלנר מנכ"ל המשרד הזוכה מסר כי "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לטפל במותג כה אהוב ונחשק. פיצה האט הוא מותג מוביל בעולם וחזק מאוד גם בישראל, ואנו שמחים להיות חלק ממערך השיווק והתקשורת שלו מהיום".