אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

"סבון של פעם" הופכת למותג גלובלי SABON

2010
קטגוריה: חדשות ישנות

"סבון של פעם" הודיעה על מהלך אסטרטגי במסגרתו תהפוך למותג גלובלי אחיד תחת השם SABON. כחלק מהמהלך תטמיע הרשת שפה פרסומית ולוגו חדשים ב- 90 חנויות המותג בעולם. סך ההשקעה במהלך כ-3 מיליון ₪.

"סבון של פעם", רשת מוצרי הטיפוח והאווירה הישראלית המובילה, הודיעה הבוקר על מהלך אסטרטגי במסגרתו תהפוך למותג גלובלי אחיד תחת השם SABON. כחלק מהמהלך תטמיע הרשת שפה פרסומית ולוגו חדשים ב- 90 חנויות המותג בעולם. בנוסף, יכלול המהלך ולראשונה עבור הרשת השקת קמפיין פרסום נרחב במדיה. סך ההשקעה במהלך הינה 3 מיליון ₪.

קמפיין הפרסום של SABON, אשר יעלה השבוע באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R, מציג את השינוי התפיסתי של הרשת- מהיום, סבון של פעם הישראלית היא : SABON רשת בינלאומית. בקמפיין מוצגות החנויות השונות של SABON בערים מרכזיות ברחבי העולם. המסר החותם את הפרסומת – "SABONמסביב לעולם" מבטא את הערכים הבינלאומיים ואת שם המותג העולמי החדש של הרשת. הלוגו החדש של רשת SABON, שנחשף בסוף הפרסומת, מחבר באופן הדוק בין המותג בישראל לבין המותג במדינות השונות בהן הוא פועל.

אבי פיאטוק וסיגל קוטלר לוי, מייסדי ובעלי רשת SABON: "אנו נרגשים להשיק באופן רשמי את שם המותג SABON המייצג, מדגיש ומחבר את פעילותינו בכל רחבי העולם, וגאים על הצלחתנו כרשת קמעונאית ישראלית בייצור כחול לבן המביאה בשורה של חדשנות, חווית מותג ואיכות בשוק הבינלאומי".

רונן זהר, מנכ"ל SABON, הוסיף: "רשת SABON מונה נכון להיום 60 סניפים משגשגים מחוץ לישראל, ביניהם סניפי דגל בערים ניו-יורק, שיקאגו, טוקיו, רומא, מילאנו, אמסטרדם ועוד, זאת בנוסף לפרישה של 30 סניפים בישראל. מטרתו של המהלך הנוכחי הינה תמיכה ישירה בהתרחבות הרשת למדינות נוספות, כבר בשנת הפעילות 2010, כמו גם הגדלה משמעותית של היקפי המכירות בישראל ובעולם. היעד הינו להגיע לכ- 200 סניפים ברחבי העולם עד שנת 2015".

הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיה בערוצים 2, 10, 24, 9 (הערוץ הרוסי); קמפיין אינטרנט, שיחה ברשת באמצעות רשתות חברתיות, וקמפיין עיתונות.