אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

burgeranch(2)

מייסד בורגראנץ' חוזר להמבורגרים – יקים רשת מזון חדשה

2013
קטגוריה: חדשות ישנות

ל-FOR, רשת המזון החדשה שמתכננים רון לפיד ושותפים יהיה קונספט חברתי ■ "המבורגרים טובים אפשר לאכול בכל חור – הסיפור הוא לאכול המבורגר באווירה אחרת, במקום שבו תהיה התרחשות חברתית"
מייסד בורגראנץ', רון לפיד, חוזר לענף המזון ומקדם הקמת רשת המבורגרים חדשה בשם FOR. את הרשת מקים לפיד יחד עם יגאל בראון – פרסומי ואיש שיווק, שבעבר שימש כמשרד הפרסום של בורגראנץ' ובשותפות של קרן דייברגון שתחזיק בכ-35% מהרשת.

בכוונת השותפים להקים רשת מסעדות המבורגר שתכלול כ-30 סניפים בתוך 6 שנים, בין היתר באמצעות מכירת זכיונות.

הסיבה להצלחת הרשת היא ייעוץ קולינרי למסעדות איכותי שהיא קיבלה כבר בתחילת דרכה, והפך אותה לאחת מרשתות ההמבורגרים הטובות ביותר.