אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

kimat1

מחסני כמעט חינם מחלקת זיכיונות

2010
קטגוריה: חדשות ישנות

החלה בפיילוט באלקנה, בהסבת סופרמרקט פרטי לסניף הרשת בהשקעה של מיליון שקל; הרשת השקיעה 3 מיליון שקל בהשקת לוגו ונראות אחידה לסניפים.

 

 

רשת השיווק מחסני כמעט חינם החלה בפיילוט למתן זיכיונות לפתיחת סניפים. ל"כלכליסט" נודע כי בשבועות האחרונים החלה הרשת, שנמצאת בבעלות האחים רני ועדי צים, להפעיל סניף ראשון באמצעות זכיין ביישוב אלקנה. בעבר היה הסניף, שמשתרע על שטח של 600 מ"ר, בבעלות פרטית. מחסני כמעט חינם רכשה אותו והסבה אותו לסניף של הרשת, כולל שינוי השם והנראות, בהשקעה של מיליון שקל. לדברי רני צים, "הרשת בחרה לפעול באלקנה באמצעות זכיין מתוך כדאיות כלכלית והעובדה כי באזור זה פועלים רק מרכולים פרטיים ולא רשת מזון גדולה".

עוד נודע כי מחסני כמעט חינם השקיעה 3 מיליון שקל בשינוי הלוגו והסלוגן, ונראות אחידה לכלל הסניפים, בעקבות הפיכת החברה לציבורית. תהליך המיתוג נעשה באמצעות משרד הפרסום ONE שטבע את הסלוגן החדש: "בדקנו, זה כמעט חינם". לאחרונה הודיעה הרשת על השקעה של 5 מיליון שקל בהקמת מועדון לקוחות, ולדברי צים הצפי הוא להגיע ל־100 אלף חברי מועדון עד סוף השנה.

האם יש כוונה להקים מחלקות אורגניות כמו המתחרים?

צים: "אני מעריך שעד אמצע השנה הבאה נפתח מחלקות אורגניות, אבל כרגע אנחנו מתמקדים בפתיחת סניפים חדשים".

האם בעקבות רמי לוי גם אתם תיכנסו לשליחויות דרך האינטרנט?

"בשילוח מקוון יש עלויות לא מבוטלות ויהיה קשה להציע מחירים נמוכים כמו מחירי המדף. נבחן בעתיד את הנושא, אבל זו נישה קטנה מאוד".