אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

enrico_coveri1

מותג האופנה האיטלקי אנריקו קוברי מגיע לישראל

2011
קטגוריה: חדשות ישנות
מולטי סטייל של בניהו צדיק-פור מתכוונת להשקיע 20 מיליון שקל בפתיחת 10 חנויות של המותג בישראל עד סוף השנה. החנות הראשונה תיפתח במארס בעזריאלי.

 

 

אחרי שאיבדה את המותג ורסצ'ה הישראלי, מש פחת צדיק-פור קיבלה זיכיון למותג האופנה האיטלקי אנריקו קוברי  ובכוונתה להביאו לישראל בהשקעה של 20 מיליון שקל בשנה הראשונה – כך נודע ל- דה מרקר. חברת מולטי סטייל של בניהו צדיק-פור מתכוונת לפתוח חנות ראשונה בישראל, שתהיה חנות הדגל של המותג, במארס 2011 בקניון עזריאלי בתל אביב.

במהלך 2011 מתכננת מולטי סטייל לפתוח תשע חנויות נוספות של המותג ברחבי המדינה. לדברי החברה, החנויות ייפתחו בקניון הנגב בבאר שבע, בקניון הזהב בראשון לציון, במתחם לה-פלאז' באילת, במרכז ממילא ובקניון מלחה בירושלים, בקניון אבנת בפתח תקוה, בקניון רננים ברעננה ובקניון סימול באשדוד.

לדברי מנכ"ל החברה, אביב צדיק-פור, טווח המחירים בישראל יהיה בינוני וינוע בתחילה בטווח של 300-2,000 שקל לצורך החדרת המותג והצגתו לקהל הישראלי". מאחר שהמותג אינו מוכר מאוד בישראל סביר גם להניח שמולטי סטייל תצטרך לעשות עבודה שיווקית רבה כדי לקדמו.

"אנו מאושרים על כך שמותג האופנה האיטלקי אנריקו קוברי בחר בנו להיות ה זכיין שלו בישראל", אמר צדיק-פור. "אין לי ספק שלחברת מולטי סטייל יש את היכולת להשיק את המותג האיטלקי בישראל בהצלחה בהסתמך על החוסן הכלכלי שלה, על היכולות הלוגיסטיות שלה ועל הנהלתה. מדובר במותג איכותי מאוד, המציע קולקציה טובה במחירים מצוינים. הקולקציה של אנריקו קוברי מדברת לקהל הישראלי.  אין לי ספק שזה הולך להיות סיפור הצלחה".

אנריקו קוברי הוא מותג איטלקי הפונה לקהל של גברים ונשים בני 25-60 וכן לילדים. המותג קרוי על שמו של המייסד, שהחל להציג קולקציות במילאנו ב-1973, וב-1981 הקים בית אופנה הנושא את שמו. דוגמנית העל קלאודיה שיפר הובילה קמפיינים שלו בשנות ה-80. ב-1990, כשהיה בן 38, מת המייסד ואחותו סילבנה קוברי נטלה את המושכות תחתיו. משרדי ההנהלה הראשיים של המותג נמצאים כיום במילנו. ישראל תהיה בין המדינות הבודדות בעולם שאליהן יגיע המותג במסגרת תוכניות התרחבות שלו.

משפחת צדיק-פור הפעילה מאז 1989 את רשת ורסאצ'ה הישראלית. ב-2008 הופסקה פעילות החברה לאחר שחברת ג'יאני ורסאצ'ה הבינלאומית ניצחה אותה במשפט והיא נדרשה לוותר על שמה. בין היתר נטען אז כי סימני המסחר של החברה הישראלית נרשמו שלא בתום לב ובניסיון להידמות למותג האיטלקי, תוך שהחברה הישראלית "רוכבת על המוניטין של ורסאצ'ה האיטלקית ומבלבלת את הציבור לגבי מקור הסחורה שהיא מוכרת". אחרי שאיבדו את המותג הסבו האחים צדיק-פור כמה מחנויות החברה לרשת בגדי הגברים "פוליטיק", הפועלת כיום ב-18 נקודות מכירה.