אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

carters1

מותג בגדי הילדים האמריקני carter's מגיע לישראל

2011
קטגוריה: חדשות ישנות
המותג ישווק ברשת ‏H&O‏ כ"שופ אין שופ". מנכ"ל ‏H&O‏: "נגיע למכירות של 50 מיליון שקל בתוך שנתיים, על חשבון שילב ופוקס".

 

 

מותג בגדי התינוקות האמריקני ‏carter's‏ מגיע לישראל. המותג ישווק ברשת ‏H&O‏ שקיבלה את ה זיכיון לשווקו בארץ.

בכוונת הרשת לשווק את המותג ב-34 סניפים של הרשת כ"שופ אין שופ" וכן לפתוח בשנתיים הקרובות 5 חנויות מותג ייעודיות.

הרשת תשקיע 5 מיליון שקל בהחדרת המותג בארץ, לרבות בקמפיין שילווה את המהלך.

לדברי ניצן הדס, מנכ"ל רשת ‏H&O‏, הרשת מצפה כי מכירות המותג יגיעו ל-50 מיליון שקל בתוך שנתיים.

"למותג היצע רחב של פריטים, במחיר לכל כיס. נשווק את הפריטים במחירים זהים למחיריהם האטרקטיביים והנוחים בארה"ב. אנחנו מתכוונים לכבוש 20% משוק בגדי התינוקות בישראל וצפי של מחזור מכירות של כ-50 מיליון שקל בשנה", אומר הדס.

-על חשבון מי?

"שילב ופוקס".

בנוסף, הרשת תשווק קו מוצרים נלווה של המותג, לרבות צעצועי פרווה, שמיכות, סינרים, גרביים ונעליים לתינוקות, כובעים, מצעים, ספרים, אלבומים, עגלות ועוד.

Carter's‏ נקרא על שם ויליאם קרטר, שייסד את המותג בשנת 1865. החברה מייצרת ומשווקת קו מוצרים רחב לתינוקות עד גיל 7 ועיקר פעילותה בארה"ב.

החברה קנתה את המתחרה ‏OSHKOSH‎‏ בשנת 2005, ומאז היא משווקת גם את מותג זה. בשנת 2010 הפעילה החברה 276 חנויות של המותג קרטר'ס ו-170 חנויות של המותג אושקוש. המותג קרטר'ס נמכר בנוסף בבתי-כלבו, חנויות מתמחות וקמעונאים הפועלים בשוק הדיסקאונט.

בשנת 2010 עמדו הנכסות החברה על 1.749 מיליארד דולר. ה רווח הגולמי עמד בתקופה זו על 673.8 מיליון דולר והיווה 38.5% מהמכירות. בתקופה זו הסתכם הרווח התפעולי ב-243.25 מיליון דולר, והחברה חתמה את השנה עם רווח נקי של 146.47 מיליון דולר.