אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

HnM(1)

לראשונה בישראל: מכירת סוף עונה ב – H&M

2010
קטגוריה: חדשות ישנות

ב– H&M העולמית מביעים שביעות רצון מהפעילות בישראל, שהיקפה אף עבר את ההערכות המוקדמות בחברה.

 

שלושה וחצי חודשים לאחר שפתחה את סניפה הראשון בישראל, תציע רשת H&M לראשונה מבצע הנחות לרגל סוף העונה. המבצע יחול על בגדי הגברים והנשים ועל מגוון רחב מבגדי הילדים שמציעה הרשת, והוא יימשך עד גמר המלאי של הקולקציה הנוכחית. בין השאר יוצעו שמלות ב 89.5 שקל במקום ב 179 שקל, חולצות מכופתרות ב 29.9 במקום ב 59.9 שקל וג'ינס לגברים ב 124.5 במקום ב 249 שקל.

רשת H&M מפעילה כיום שלושה סניפים בישראל – בקניון עזריאלי שבתל אביב, בקניון מלחה בירושלים ובגרנד קניון שבחיפה. באוגוסט עתיד להיפתח סניף נוסף בקניון G בכפר סבא, ובאביב הקרוב ייפתחו סניפים גם בפתח תקוה ובנתניה.

לדברי גורם בכיר ברשת, ב-H&M העולמית מביעים שביעות רצון מהפעילות בישראל שהיקפה אף עבר את ההערכות בחברה. "הימרנו על אסטרגיית המחיר, ועד עכשיו נראה שהדרך שלנו נכונה", אומר הבכיר. "יש רשתות בישראל שהחליטו לשנות אסטרטגיה והתחילו להתחרות בנו בזירה הזו. אנחנו עוקבים אחרי מה שקורה, אבל כרגע אין לנו שום סיבה לסטות מהקו שהתחלנו אתו". בעבר אמר מנכ"ל H&M העולמית, קרל יוהן פרסון, כי ברשת
מתכוונים להביא לישראל גם את רשתות הבנות שלה
COS, מונקי ו Cheap Monday, אך לדברי הבכיר נכון לעכשיו האפשרות הזו אינה עומדת על הפרק.