אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

hasushiya1

לא על הסושי לבדו: הסושיה ממתגת את עצמה מחדש כ"בית אוכל אסייתי"

2011
קטגוריה: חדשות ישנות
רשת הסושיה עוברת לקטגוריה של קז'ואל דייניג ויוצאת במהלך של מיתוג ועיצוב מחדש של סניפי הרשת תחת הלוגו: "הסושיה – בית אוכל אסייתי".

בימים אלה הושק סניף הדגל של החדש של הרשת ברח' אבן גבירול בתל אביב. היקף ההשקעה במהלך כולו כ-5 מיליון שקל.רשת הסושיה מונה 9 סניפים ברחבי הארץ ובשנתיים הקרובות מתעתדת לפתוח 10 סניפים חדשים.

במסגרת המהלך הושם דגש על תפריט מגוון הכולל מנות חדשות כמו שרימפס מצופה בפצפוצי אורז ובוטנים בקרם וואסבי, מרק ראמן, מבחר מנות נודל'ס ואורז חמות. במקביל, מתמקד התפריט במספר מצומצם של סושי ספיישלס וקומבינציות סושי מומלצות לצד האפשרות לסושי בהרכבה עצמית. סניפי הרשת צפויים להפוך בהדרגה למסעדות בשירות מלצרים מלא.

אסף גרינברג, מנכ"ל ושותף של רשת הסושיה אמר כי "המיתוג החדש יוצר למעשה משוואה ישירה בין הסושיה, המתמחה בסושי איכותי ובמאכלים מגוונים מהמטבח האסייתי לאווירה מהנה, יום יומית קלילה ומזמינה".