אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

vardinon_logo

ורדינון מרעננת את המותג: מקימה עשרה דוכני פופ-אפ בקניונים

2013
קטגוריה: חדשות ישנות

הרשת משקיעה 2 מיליון שקל ברענון מראה החנויות. מנהלת חטיבת ורדינון בקבוצת נעמן: "הצערנו את המותג כדי לפנות לקהלים צעירים יותר"
ורדינון מנסה להרחיב את קהל הצרכנים הפוטנציאלי ולמשוך לרשת צרכנים צעירים יותר. הרשת משקיעה 2 מיליון שקל ברענון מראה החנויות, שינוי מראה האריזות, השקת קולקציה אורבנית וחידוש הלוגו.

אך המהלך העיקרי של הרשת הוא הקמת עשרה דוכני פופ-אפ במרכזי הקניונים, בהם תימכר קולקציה של מצעים חלקים צבעוניים שיימכרו כפריטים בודדים ולא יחייבו את הלקוחות לרכוש סט מצעים שלם במחיר של 400 שקל ומעלה, כמו אלה שנמכרים כיום ברשת. התקוה של ורדינון היא כי באמצעות החנויות הללו יחשפו למותג קונים צעירים שמשוטטים בקניונים. החנויות ייפעלו עד סוף החגים באוקטובר.

"הצערנו את המותג כדי לפנות לקהלים צעירים יותר", אומרת אוסנת רוזנברג, מנהלת חטיבת ורדינון בקבוצת נעמן. "בתחום הטקסטיל, בניגוד לתחום כלי הבית בו פועלת נעמן, יש נאמנות צרכנית גבוהה שמתעצבת בגילאי 30". לדבריה, המהלך כולל הוזלת מחירי הבסיס ברשת בכ-10% כאשר בחנויות יימכרו מוצרים בשלוש רמות מחיר: בייסיק, בינונית וגבוהה.

לדברי רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת נעמן, "החשיבה מאחורי הקמת חנויות הפופ אפ הייתה שקניה בחנות מסוג זה היא קניית אימפלס. לכן פירקנו את הסטים של המצעים ואיפשרנו לרכוש אותם כפריטים בודדים. ולקוחות לא רוכשים את כל הסט, אלא חלק מהפריטים".

קבוצת נעמן, מקבוצת אלון רבוע כחול, שכוללת את המותגים ורדינון ונעמן מגלגלת 290 מיליון שקל בשנה. את הרבעון הראשון של 2013 סיימה החברה עם הכנסות של 98 מיליון שקל. ורדינון מונה 45 חנויות בבעלותה ומשווקת מוצרי טקסטיל גם לחנויות סיטונאיות. נעמן מונה 50 חנויות בבעלות ועוד 10 חנויות במגזר הערבי שפועלות באמצעות זכיינים. לאחרונה נסגרה רשת ששת שהייתה בעלת מיצוב נמוך ומוזגה לתוך נעמן בעלת המיצוב הגבוה יותר.