אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

kapolsky1

ויטה רוצה להחזיר את קפולסקי לימי הזוהר – תפתח 14 סניפים של הרשת בתוך 3 שנים

2010
קטגוריה: חדשות ישנות
סמנ"כל השיווק של ויטה: "המיצוב יהיה סביב הקינוחים של קפולסקי ותפריט בריאותי מעודכן".

רשת בתי הקפה קפולסקי, שהיתה מוכרת בכל בית בשנות ה-70 וה-80, חוזרת. הבעלים הנוכחיים של קפולסקי, ויטה פרי גליל של זכי שלום ומוטי קופרלי, מרשת חצי חינם, ואושיק אפרים מתכוונים להחזיר את המותג לימי הזוהר.

בכוונתם לפתוח 14 סניפים עד 2014 בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, מתוכם חמישה סניפים כבר בשנה הקרובה – כך אמר ל-TheMarker סמנכ"ל השיווק של ויטה פרי הגליל, ליאור טיילר.

קפולסקי, שנוסדה ב-1934 על ידי מש פחת קפולסקי ונוהלה לאורך השנים על ידי דוד קפולסקי, ירדה מגדלותה עם התגברות התחרות מצד רשתות בתי קפה חדשות, עד שנמכרה ב-2002 לחברת המזון ויטה. ב-2008 רכשו שלום, קופרלי ואפרים את ויטה פרי הגליל, כשהמותג קפולסקי עסק כמעט רק בייצור ושיווק עוגות לרשתות השיווק ולא הפעיל בתי קפה. לפני כשבועיים פתחה קפולסקי את סניף בית הקפה הראשון הממוקם באזור התעשיה בנתניה, בסמיכות למפעל של קפולסקי. כעת היא מתכוונת לפתח את המותג לרשת על ידי מכירת זיכיונות. הסניף בנתניה הוא בבעלות החברה.

"בישראל פועלים כיום כמה בתי קפה של קפולסקי, בבאר שבע, שדרות ואפילו באום אל פחם שלא קשורים לחברה, והם של אנשים פרטיים שניכסו לעצמם את השם", מספר טיילר. את הסניפים מתכוונת החברה לפתוח במרכזי הערים ו"במיקומים עם סימפתיה לשם קפולסקי כמו הכרמל, רעננה, מרכז תל אביב וכדומה".

כמו כן, יוצעו לזכיינים מיקומים במרכזים המסחריים של משפחות שלום וקופרלי. בנוסף, מתחמי הקפה בסניפי רשת חצי חינם ימותגו תחת השם קפולסקי. בקרוב תפתח חצי חינם סניף נוסף באם המושבות בפתח תקוה וגם בו ייפתח מתחם קפה של קפולסקי.

"הכוונה היא לפנות לאוכלוסיות שמזהות את קפולסקי. המיצוב יהיה סביב העוגות והקינוחים של קפולסקי, דרך תפריט בריאותי מעודכן שמתאים לטרנדים עכשוויים", הוסיף טיילר.