אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

hamashbir_newlogo (1)

המשביר נכנס לאינטרנט: יקים עם ynet זירת מכירות למוצרים מוזלים

2010
קטגוריה: חדשות ישנות
האתר, שייקרא "מוצר ביום", יפעל במתכונת של woot.com, שמציע מדי יום מוצר במחיר נמוך משמעותית לעומת מתחריו. עם זאת, ההנחות בו יהיו צנועות יותר – 30%-40% בלבד. סמנכ"ל השיווק של המשביר: "זה ניסיון להיכנס לתחום לפני שנקים אתר מכירה משלנו."

 

 

המשביר לצרכן ו-ynet מקימים זירת מכירות מקוונת במתכונת של האתר הבינלאומי woot.com, שמציע בכל יום מוצר אחד במחיר נמוך משמעותית לעומת מתחריו. כך, למשל, הציע woot מחשב נייד ב-200 דולר בדיל חד-פעמי, ואף מכשיר סלולרי במחיר 30 דולר. המשביר ו-ynet ינסו לייצר פעילות קמעונית מקומית דומה תחת השם "מוצר ביום".

 

Woot נרכש לפני כחודשיים וחצי על ידי אמזון תמורת 110 מיליון דולר, לאחר שצבר פופולריות רבה בקרב הגולשים האמריקאים, וזכה למספר רב של חיקויים. לפי בלוג הטכנולוגיה טק קראנץ', המחזור של woot ב-2008 הסתכם ב-117 מיליון דולר.

 

בעוד ש-woot.com מציע הנחות מפליגות של 70%-80% מערכו של המוצר, בזירה הישראלית ההנחות יהיו צנועות יותר ויסתכמו בכ-30%-40% בלבד. כך למשל, מפת שולחן בגודל של מטר וחצי על שלושה מטרים תוצע במוצר ביום ב-49 שקל במקום 69 שקל לחברי מועדון הלקוחות של המשביר. בהמשך, שלוש חולצת פולו יימכרו באתר ב-129 שקל במקום 99 שקל לחולצה אחת בחנות המשביר לצרכן – הנחה של 55%. המוצרים יגיעו עם שליח לבית הלקוח תמורת דמי משלוח של 25 שקל.

 

במשביר וב-ynet אומרים כי "המוצרים יוצעו למשך יומיים בלבד ולאחריהם יוצעו מוצרים חדשים". כמו כן נמסר כי "הן המשביר לצרכן והן ynet מייחסים חשיבות רבה למ יזם המשותף והוא ייתמך בקמפיין פרסום רחב מהגדולים שידעה הזירה האינטרנטית בישראל".

 

לדברי אודליה אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן, מאחורי המהלך עומדת כוונתו של המשביר לצרכן להיכנס לתחום המכירות באינטרנט באופן מבוקר. "זה צעד שלנו בניסיון להיכנס לתחום תוך ניצול הטראפיק של ynet, לפני שאנחנו בונים אתר מכירה באינטרנט שהוא רק של המשביר". אורבך סירבה לומר מתי יעלה אתר מכירות עצמאי של המשביר, אך מסרה כי היא משוכנעת "שהמשביר לצרכן צריך להיות שם. אנחנו עובדים על דרך לעשות זאת בצורה חכמה וללא עלויות גבוהות מאוד".