אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

childrens_place_logo(1)

המותג האמריקני The Children's Place בדרך לישראל

2013
קטגוריה: חדשות ישנות

קבוצת פוקס חתמה בסוף השבוע על חוזה לקבלת ה זיכיון בישראל. תפתח בישראל רשת חנויות למותג שיתחרה גם בעצמה ‏
מותג הילדים האמריקני המצליח ‏The Children's Place‏ בדרך לישראל. קבוצת פוקס חתמה ביום ה' האחרון על הסכם לקבלת הזיכיון למותג בישראל והיא תפתח כאן רשת חנויות למותג.‏

The Children's Place‏ הוא מותג ותיק שנוסד ב-1969 בניו ג'רסי. למותג קו מוצרים רחב הפונה, לבנים ובנות מגיל הלידה ועד גיל 10. המותג פועל כ- ‏one stop shop‏ ופרט להלבשה, יש למותג גם קו אביזרים ונעליים. נכון לפברואר 2013, למותג 1,095 חנויות ברחבי העולם וכן, יש לו חנות מקוונת באינטרנט. ‏

המותג ידוע בארה"ב במחירים נוחים ושאלת המפתח הוא אילו מחירים יהיו לו בישראל. ‏

מבחינתה של קבוצת פוקס, מדובר בהרחבה של הרשתות שהיא מפעילה בישראל והכוללות היום מלבד פוקס את בילבונג, ללין, סאקס, פוקס הום וכן את רשת האופנה האמריקאית אמריקן איגל. ‏

יחד עם זאת, פוקס תתחרה באמצעות הרשת החדשה גם בעצמה שכן, אחד החוזקות של המותג פוקס הוא בגדי ילדים.‏

בהשקפתו של הראל ויזל, מנכ"ל פוקס, עדיף לו להתחרות בעצמו מאשר שהמותג יגיע באמצעות זכיין אחר ויתחרה בו. יתרה מכך, שוק בגדי הילדים עומד לעבור שינוי וזאת לאחר שקסטרו הכריזה על כניסתה לשוק באוגוסט הקרוב, עם השקת רשת בגדי ילדים תחת המותג קסטרו. מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר, אף הכריז כי המחירים של קסטרו ילדים יהיו תחרותיים. ‏

בהיבט זה, עבור פוקס, ההתמודדות בשוק אופנת הילדים עם מותג מקומי ומותג בינל' תסייע לה. ‏

מבחינת השחקנים האחרים בשוק הילדים, מדובר בבשורה נוספת המבשרת התגברות משמעותית של התחרות. אם רשת שילב זכתה עד כה לתחרות נמוכה יחסית מהרשתות שקמו ומציעות חבילות לידה, הרי שבכל הקשור לאופנת הילדים, תהיה לה תחרות קשה. כניסת קסטרו ו-‏‎ The Children's Place‏ תגביר מאוד את התחרות גם מול גולף וזארה, שתי חבורת אופנה גדולות הפועלות בגזרה זו. ‏

ראוי לציין כי רשתות ילדים מקומיות שפעלו כאן נאלצו לצמצם או לסגור את פעילותן בשת התחרות מול השחקנים הגדולים. בראשן יש למנות את מישמש שהמותג נמכר באמצעות בית המשפט ופועל המתכונת שונה, ורשת רשת ילדותי שעברה ידיים ולא צלחה. ‏