אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

בעלי בלו בירד במגעים למכירתה לבעלי מטבחי Bulthaup

2010
קטגוריה: חדשות ישנות

השווי של בלו בירד נאמד ב- 30 מיליון שקל, ומחזור המכירות עומד על 90 מיליון שקל בשנה

 

שלושה חודשים בלבד לאחר שינוי מבנה הבעלות בחברת קונספט שיווק, מנהלת החברה מגעים למכירת רשת אופנת הגלישה בלו בירד. כך נודע ל"גלובס". המגעים מתנהלים מול איש העסקים רן פרסברג מבעלי חברת מטבחי היוקרה Bulthaup.

חברת קונספט שיווק שנוסדה בשנת 1995, מפעילה את רשת לי קופר במונה היום 38 סניפים בישראל ו- 32 סניפים בחו"ל וכן, את רשת אופנת הגלישה בלו בירד המונה 31 סניפים בישראל. בנוסף, מחזיקה קונספט שיווק (60%) בחברת בגדי הים אקספוז. אמש (א') הודעה החברה על מכירת אחזקתה במותג האופנה רוס אובטה לאבנר יהודאי וכרמל רפאלי, לפי שווי של 2-2.5 מיליון שקל. מחזור במכירות של קונספט שיווק עמד בשנת 2009 על 250 מיליון שקל.

רשת לי קופר נפגעה בשנה החולפת מהמיתון ורשמה ירידה ממוצעת של 15% במכירות. בחברת האם, קונספט שיווק, הסתכמה הירידה ב- 20%.

רק בחודש מארס 2010 נכנסו דוד עיני, מבעלי חברת UMI, ויאיר גולדפינגר, אחיו של מייסד קונספט שיווק, גידי גולדפינגר, לשותפות בחברה. עיני וגולדפינגר האח, הזרימו לחברה עשרות מיליוני שקלים. כעת, מבקשים השותפים למכור, כאמור, את רשת בלו בירד.

מחזור המכירות של רשת בלו בירד עומד על כ- 90 מיליון שקל בשנה. לפי הערכות בשוק, שוויה של בלו בירד נאמד בכ- 30 מיליון שקל.

כפי הנראה, מבקשת קונספט שיווק למכור גם את אחזקתה בחברת אקספוז.

פרסברג, בן 42, מחזיק כאמור בחברת מטבחי היוקרה וכן בנוסף ביבוא מזגנים של המותג היפני caikil וביבוא של מותגי יוקרה בתחום אבזור הבית. פרסברג סירב להגיב לידיעה.

דובר קונספט שיווק מסר בתגובה כי "הבעלים החדשים של החברה קיבלו החלטה אסטרטגית להתמקד במותג הליבה של החברה לי קופר".