אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

sakal_dutyfree_logo

"בניגוד לג'יימס ריצ'רדסון, שוקולד זה הבייבי שלנו"

2013
קטגוריה: חדשות ישנות

קבוצת סקאל הרחיבה את דוכן השוקולד בנתב"ג וצופה שההכנסות יגדלו פי שלושה: "נמכור ב־30% יותר ממה שריצ'רדסון מכרה בחנויות השוקולד"
חברת סקאל, שזכתה לפני שנה במכרז להפעלת חנות השוקולדים בדיוטי פרי, הגדילה את הדלפק שלה מול חנות ג'יימס ריצ'רדסון והכפילה את שטחו ל־60 מ"ר. תמורת ההרחבה שילמה סקאל 300 אלף שקל לרשות שדות התעופה, אך בחברה מאמינים כי המהלך צפוי להשתלם כבר בעתיד הקרוב.

"אנחנו צופים שהמכירות מהדלפק יגדלו ל־6 מיליון שקל בשנה הקרובה בעוד הדלפק הישן מכר ב־2 מיליון שקל בשנה שבה פעל", אמר ל"כלכליסט" חיים סקאל, המשנה למנכ"ל חברת לים מקבוצת סקאל.

לדברי סקאל, הדלפק החדש הגדיל את פוטנציאל המכירה פי שלושה כיוון שהמכירה היא לא רק באמצעות מוכר מאחורי הדלפק אלא מאפשרת ללקוח להיכנס פנימה ולרכוש. בנוסף מאפשרים תנאי המכרז לסקאל למכור גם מוצרי מזון נוספים כמו נקניקים, שמן זית וחלבה ארוזה.

"קיבלנו את הדלפק והחנות כנדוניה מג'יימס ריצ'רדסון שהפעילו אותם עד לפני שנה", הוסיף סקאל. "ידענו שיש לדלפק פוטנציאל מכירות גבוה הרבה יותר ממה שריצ'רדסון מכרה. המכירות שלנו יהיו גבוהות ב־30% מהמכירות שריצ'רדסון עשו בחנות ובדלפק כי עבורנו זה הבייבי שלנו, ובשביל ריצ'רדסון זו היתה חנות נלווית לחנות הקוסמטיקה הגדולה".

הדלפק המורחב מצטרף לשתי חנויות לממכר מתוקים בשטחי נתב"ג. סקאל מפעילה חנות שוקולד בשטח של 80 מ"ר בכניסה לפוד קורט וחנות נוספת באולם מקבלי הפנים. בשנת 2012 הסתכמו המכירות בשלוש החנויות בשדה ב־7 מיליון שקל. בסקאל צופים שהדוכן החדש יגדיל בצורה ניכרת את מכירות השוקולד שלה בשדה התעופה.