אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

burgeranch1

בורגר ראנץ' מכרה 35 אלף קופונים – בתוך כ-12 שעות בלבד

2011
קטגוריה: חדשות ישנות

הקופונים הוצעו באתר הדילים היומי buy2, שבבעלות נטקס ו-mako, שייצא בימים הקרובים בקמפיין טלוויזיוני.

 

 

רשת המזון המהיר בורגר ראנץ' מכרה יותר כ-35 אלף המבורגרים בתוך כ-12 שעות, מאז עלה לאוויר הדיל לקופון יומי. הקופון, שהציע המבורגר עם תוספת ושתייה ב-15 שקל במקום ב-39 שקל, נמכר באתר הדילים buy2.

זהו היקף מכירות גבוה למדי, אף שהעסקה עצמה מוגבלת לשימוש בסניפים בלבד (לא במשלוח) ואינה מאפשרת מימוש בחג הפורים הקרוב, שבו יוצאים בני הנוער לחופשה. מדובר במספר גבוה של שוברים שנמכרים בעסקה אחת. לרוב היקפי הרכישות הגבוהים בתחום זה בעבור עסקה אחת מסתכמים בכמה אלפי גולשים שרוכשים את דיל. במרבית המקרים מדובר בכמה מאות גולשים לכל עסקה.

הסיסמה שליוותה את הקופון היתה "כל דיל – קרוקודיל", ותהיה זו שתלווה את קמפיין הטלוויזיה שיעלה בימים הקרובים באתר, שבבעלותן של החברות נטקס ו-mako של קשת. Buy2 הוציאה הודעה לעיתונות שלפיה תקציב הפרסום יהיה 8 מיליון שקל, אך מאחר שחלק ניכר מהפרסום יתנהל בקשת, ההוצאה בפועל תהיה קטנה יותר.

לאחר שיעלה הקמפיין לאוויר, תהיה זו הפעם הראשונה שבה אתר מתחום הדילים היומיים והקנייה החברתית מנהל קמפיין טלוויזיה בהיקף כזה. בין השאר הסיבה להתלהטות הזירה היא כניסתה של ענקית הקופונים האמריקאית גרופון לישראל, באמצעות רכישתה של חברת גרופר.

מנתוני גוגל טרנדס, שמנטרת את התעבורה באתרים, עולה כי גרופון וגרופר, אותה חברה הפועלת תחת שני שמות דומיין, מחזיקות יחד במספר הגבוה ביותר של גולשים בישראל שנכנסים לאתרים מדי יום. Buy2 צמודה אליה, אך לא גדולה ממנה בהיקף הגולשים. החברות האחרות, בהן באליגם וביג דיל של ידיעות אחרונות, קטנות משתיהן המידה רבה.