אינדקס זכיינות

פתח עסק משלך תחת מותג מוביל

erroca_logo_new

אירוקה חוזרת לשווק משקפי ראייה ופותחת חזית מול סופר־פארם

2013
קטגוריה: חדשות ישנות

מייקל וולף, בעלי אירוקה, הכניס לרשת מכונות לשכפול עדשות ראייה, שיאפשרו ללקוחות לשכפל משקפי ראייה קיימים או להזמין משקפיים חדשים, לפי מרשם קיים

חמש שנים אחרי שהחליט לצאת מתחום האופטיקה ולהתמקד במכירת משקפי שמש בלבד, מחזיר מייקל וולף, בעלי אירוקה, את משקפי הראייה לרשת. וולף הכניס לרשת מכונות לשכפול עדשות ראייה, שיאפשרו ללקוחות לשכפל משקפי ראייה קיימים או להזמין משקפיים חדשים, לפי מרשם קיים.

המכונות יאפשרו לוולף להתחרות בסופר־פארם, שהציבה גם מכונות לשכפול עדשות בחלק מסניפיה. אלא שבניגוד לסופר־פארם, שמחזיקה גם באופטומטריסטים שמבצעים בדיקות ראייה עבור לקוחות, אין בכוונת וולף להעניק באירוקה שירות דומה. בנוסף, באירוקה יודעים בשלב זה לתת מענה לעדשות ראייה סטנדרטיות בלבד, בעוד בסופר־פארם ניתן לשכפל גם עדשות מיוחדות כמו צילינדר או מולטיפוקל.

וולף צפוי לאתגר את סופר־פארם בגזרת המחיר, שכן מחיר מסגרת עם עדשות ראייה באירוקה יעמוד על 179 שקל, לעומת 199 שקל בסופר־פארם. המחיר כולל מסגרת צבעונית בשילוב עדשות בעלות ציפוי נגד שריטות ונגד קרינת UV.

"אני עדיין מאמין שאין מקום לאופטומטריסטים באירוקה, אבל זיהיתי הזדמנות לתת ללקוחות שירות משלים באמצעות מכונות השכפול ומותג המסגרות "ג'לו" שאיתרתי בלוס אנג'לס", אמר וולף. "זו הסיבה שבחרתי לחזור לתחום שממנו יצאתי בעבר".

לדברי יניב שגב, מנהל פיתוח האופטיקה בסופר־פארם, "אנו הרשת היחידה כרגע שמעניקה גם שירותי בדיקות ראייה וגם שכפול משקפיים".